Visszatértem

2011.07.11. 13:37

vidi

A nyár nyalogatja a picsánkat, ami meg is látszik a blog aktivitásán, konkrétan le sem szarja senki. Ahogy látom mindenki diszkréten szabadságolta magát, Szalkai Adamo (Márha értitek mire gondolok?) minimalizáltan erőlködik a vicces népizenekarával, Vata állandóan bringázik és veri, Csercsab iszik, nőzik, iszik.

Kihalunk lassan, mint a dinoszauruszok!

Jómagam egyébként itt a nagy csöndességben zúztam egy hetet a családdal a Balaton környékén, a bázisunk szokás szerint a zseniális Hévíz volt. Szinte nulla közélet, semmi hír és internet, de elképesztően jó volt együtt, egy cseppet le is fáradtam egyébként, szó se róla, de minden perc megérte.

Volt egy görbe, pontosabban nagyon csavaros estém is, be kell, hogy valljam. A roppant szívélyes és igencsak öreguras hévízi Fontana moziban harmadmagammal sikerült megnéztem a Fast Five című filmet, ami magyarul a kicsit hosszabb Halálos iramban – ötödik sebesség címet kapta (232%-al több karakter, na ez szánalmas!)!

A két ember aki még rámozdult, az amúgy igencsak príma filmre, két Schalke szurkoló, a húszas évei közepén járó hirtelenszőke, iszákos német gyerek volt. Hogy mit értettek a szinkronos filmből, nem tudom, de kifelé az egyik megkérdezte, honnan szalasztottak, majd néhány perces szóváltás után megkérdezték, nem-e lenne kedvem tolni velük egy sört?

Volt!

Megittunk jó néhányat, a pontos számot nem tudom, de az apartman házba már deszka nélkül szörföző búvároktatóként értem, amibe behatolni is csak családi segítséggel tudtam.

Mindegy szereztem két új barátot!

Az egyikőjük nagy megdöbbenésemre óriási Ektomorf rajongó volt, a közös téma a foci után kibővült az úthengerrel, úgyhogy neki (a nevét csak sejtem, de ha jól emlékszem Jan) küldeném a legutolsó Zotya szösszenetet!

Cheers Man!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr983057373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.07.11. 17:04:08

Szalkai Adamo... bakker, ezt honnan tudod? :) Csak szűk zenei körökben hívnak így... meg akik már láttak színpadon [már ha érted, mire gondolok! :)] Persze ez a Face Yourself-es posztomból is lejöhetett... ami szerintem egy jó dal (nem csak azért, mert én írtam). De persze nem mindenkinek tetszhet minden... Remélem, egyszer sikerül majd írnunk egy olyat is, ami Neked is bejön... :)

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.07.11. 17:21:17

Már aggódtam a nagy csönd miatt, de ja... értem az okát:D

vidi 2011.07.12. 10:34:18

@adamo.blind: a gitártéma jó, de együtt nem áll össze, főleg ének fronton!
süti beállítások módosítása