Reggel összefutottam egy gimnáziumi osztálytársammal, az hogy csaj és szőke most lényegtelen, vagy nem?

Utáltam már akkor is, most is rögtön bevitte a pusztító jobbhorgot a kedvenc kérdésemmel!

- Most mivel foglalkozol? (jobbhorog)

Ez most komolyan milyen kérdés? Részemről sajna ezzel nem tudok mit kezdeni, úgyhogy én ezeket a témákat világ életemben kerültem, mert egy az, hogy kényszer kérdés, kettő meg mi a retek köze van hozzá. Ez a legutálatosabb kérdések egyike részemről, és én még sosem válaszoltam erre őszintén! Visszatérve, ha már megkaptam, csak válaszolok valamit, tehát benyögtem.

- Most éppen semmivel, egy metrón utazó ember vagyok a sok közül!

- BKV-s vagy? (balcsapott)

- Persze, BKV-s vagyok! (Ezzel igencsak megkönnyítette a dolgom!)

- És ott hol dolgozol?

- Ellenőr vagyok!

- Tényleg! (jobbegyenes)

- Persze! Ha már itt tartunk, van bérleted?

El sem hiszem, de elővette és megmutatta! (KO)

Itt lefeküdtem és kettővel hamarabb leszálltam, mint terveztem és miközben megvártam a következő szerelvényt, megnéztem a névjegykártyáját!

Szervezetszociológus volt a nyomorult!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr392992340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.06.17. 14:41:59

Nálam a "Szia; mi újság?"-nál bukkan elő a jó öreg suszterkalapács, amivel legszívesebben beszögelném az illető arcát!

csercsab 2011.06.20. 09:30:25

A "Fodrásznál voltál?" kérdés is hasonló!

szomjas szomszéd 2011.06.20. 10:54:08

Szervezetszociológia?!
Eszem-faszom megáll!

adofizetomagyar 2011.06.21. 10:16:25

Én mindig is tudtam, hogy titokban BKV ellenőr vagy! Az eszed megvan hozzá! :) Ricsi.
süti beállítások módosítása