Csercsab női

2011.06.08. 12:37

vidi

Csercsab is rácsúszott a nőci témára, és ahogy írta "Az énekesnős héthez én is hozzáteszek valamit.", de sajnos a nagy igyekezetében le és megfagyasztotta a blogot.

Nagy nehezen kihámoztam mit akart feltenni, amiket ide most szép sorban be is dobálok!

Egy baj van, hogy lelőtte a poénomat, vagyis bedobott egy olyan csajt is a listába, akit én péntekre tartogattam. Nem mondom meg ki az a háromból, legyen ez meglepetés.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr402967544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2011.06.08. 14:20:17

Ismerve téged a nyavalya teperje le azt, aki ha nem a Tori Amos...

Nekem is van még két meglepim a hétre, az egyik holnapra, amolyan nős énekeses zenekar, a második egy abszolút szólista...

vidi 2011.06.08. 14:38:57

majd meglátjuk baszod!
süti beállítások módosítása