Ma szokásomhoz híven, beugrott egy dal, de most konkrétan, direkten, mintha feltettem volna egy agylemezt. Jöttek a sorok én meg daloltam magamba, hogy

"Még azt mondják hogy ez se szép az se szép
Olyan vagyok mint a csillagos ég,
Olyan vagyok mint az engedelem
A két szememből ragyog a szerelem a sötétbe.

Édesanyám vettem egy kalapot,
Fújja a szél rajta a szalagot
ha nem fújja magam is de lobogtatom
ezt a szőkét ide csalogatom a sötétbe."

Most őszintén, ez mekkora téma már csak így leírva és spontán eldanolva, a dallam ismerete nélkül is.

Ez egy elképesztő népzenei csemege, az alábbi videó megtekintése közben a libabőr is garantált.

Félixbá a hegedű ördöge, a pusztítás maga, keményebb, mint a carcass, dallamosabb, mint a slayer és pusztítóbb, mint a cannibal corpse, egyszerűen zseniális. Death metál hegedűn, döbbenetes. 

És ne feljtsük el, hogy ez a sláger száma, javaslom felderíteni a többit muzsikáját is, különösen a 1997-es papírtokos lemezét. Itt van azon lemez első dala, az el cavillo, mit is mondhatnék? 

Ha pedig ez nem lenne elég, nézzétek meg a mestert a maga valójában. Óriási fazon!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr682822634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.04.14. 21:41:15

Bazzeg ez a csávó hihetetlen, egyszerűen nincs rajta "fogás"! Ez Fábrynak is leesett kb. a 10. másodperc után!
süti beállítások módosítása