Szar dolog 22 évesen nosztalgiázni, de a mai muzsikánkat már csak elmúlt emlékekkel együtt tudom végighallgatni.

Talán ez volt az a banda, amelyre elsőként figyeltem fel a hazai palettán olyan 12 éves koromban, természetesen Tcs előzenekarként, de Vidi bácsi jóvoltából! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr882764738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.03.23. 21:17:23

bevallom örülök, hogy nem a tankcsapdára figyeltél fel:)

adamo.blind 2011.03.24. 11:12:13

@Tökinger: Visszaolvasva kicsit értelmetlenül fogalmaztam meg a dolgot, szóval kifejteném jobban Neked: én irgalmatlan Tcs fan voltam, és az egy dolog, hogy hol járnak most, meg, hogy milyen értékelhetetlen zenét csinálnak, de szerintem olyan lemezek mellett, mint a Ha zajt akartok! meg az Agyarország azért nem lehet csak úgy elmenni. Azok még a mai napig ütnek, szerintem. De mondom, a Tcs-s időszakom kb. 12-13 éves koromban volt, és úgy gondolom, ezen mindenki átesik. És még mindig jobb, ha 12 évesen a Tcs-vel kezdve inkább a rock zene felé kezd az ember mozdulni, mintha a sok szar tuctuc-ot hallgatnád. Mert nálam ált. suliban mindenki nyomta a diszkót, mert az ment a suliban, meg attól voltál menő, de én már akkor is rock zenét hallgattam. Aztán Vidi vitt el mindig koncertekre, és jöttem rá, hogy a Tcs-n kívül vannak jobb magyar zenekarok is. Hahaha. :)
Nah, ez kicsit hosszú volt, remélem, nem fárasztottalak vele. :)

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.03.24. 11:16:41

@adamo.blind: Nálunk is meg volt ez a gimiben, de még ott voltak a deszkások is...:) Bár ez még a jönnek a férgek korszak volt, azzal a dologgal nincs baj... Már akkor is pöcspéra voltam és mivel minden rocker TCS-t hallgatott, ezért én Akelát:)

vidi 2011.03.24. 12:35:45

www.youtube.com/watch?v=dE7W8IbVHGc&playnext=1&list=PLC7B3D26CAE9C68D5
Ez volt a legeleje, még absz. bedlam hatások, és még Zsombi(Isten nyugosztalja, RIP) is velük volt!
Nekem azóta is ez a kedvenc CDT számom, elbaszott jóóóóóó!
Strange memories, on my own...
süti beállítások módosítása