Rocky 4.

2011.02.20. 11:47

vidi

4 éve ilyenkor olyan beteg voltam, mint a dög, szó szerint a halálomon voltam, még a házi orvosomhoz is elmentem, talán akkor először, aki a legnagyobb megrökönyödésemre megkérdezte, hogy mi bajom van és mit írjon fel, komolyan majdnem könyörögni kellett, hogy vizsgáljon meg!

Láz, folyamatos köhögés, hang szinte semmi és egy marék gyógyszer, de mégis, ebben a teljesen lecuppant állapotomban történt az addigi életemnek a legnagyszerűbb és legörömtelibb eseménye, megszületett az első gyermekem, az első fiam. (Volt, szinte napra pontosan két év múlva is egy ilyen legalább ennyire felemelő pillanat, ugyanabba a kórházban, ugyanazon a szülőágyon, megszületett a második fiam.)

Egyébként próbáltam végig a tűzközelben vagyis a feleségem mellett maradni, de 19.-én éjszakára az akció közeli állapotok ellenére hazaküldtek, hogy pihenjek cseppet, hát elég ramatyul néztem ki az egyszer biztos. Arra emlékszem, hogy hazavergődtem, ettem valamit és kínomban, hogy megnyugodjak megnéztem az akkortájt dvd-n kiadott The Texas Chainsaw Massacre 1974-es eredetiét, rajta minden extrával, majd miután kellemes transzba kerültem, aludtam egy cseppet.

Reggel 6-kor visszamentem a kórházba és onnan már ment minden, mint a karikacsapás, pár óra múlva már meg is született Rocky fiam, akit az aktív közreműködésemmel mázsáltak és mértek le, valamint a fürdetésnél is ott voltam. Olyan szép és nyugodt volt, hogy az hihetetlen, mondjuk most is az. Szerencsére sikerült belógnom a szülésre is, felöltöztem zöldbe, vettem két szájmaszkot, visszatartottam a köhögést, mondjuk a doki észrevette, hogy nem vagyok jól, de rendes volt és nem küldött el.

Nagyon nagy élmény a szülés, javaslom mindenkinek kipróbálásra és van kéjgáz is, az asszonyka kábítására, persze sutyiba abba is bele-bele lehet szippantani, tehát a hangulat adott.

A születés estéjén gondoltam koccintok egyet a többiekkel, de sajna annyira megviselt voltam, hogy egy rum-sör kombótól beborultam és inkább hazamentem aludni!

Most pedig szóljon az a muzsika, amit sokszor megfordult az autómagnóban, amikor terhes volt a feleségem, meg még utána is hallgattuk sokat, komolyan volt olyan, mikor Rocky elkezdte dúdolni!

Isten éltessen fiam!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr492677240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.02.21. 16:56:21

ha hinnék istenben mondanám, hogy isten éltesse.. így marad, hogy még csodálatos 100 évet neki:)

fekuszka 2011.02.23. 11:15:56

Boldog születésnapot Rockynak. A szám pedig nagy kedvenc, akárcsak az album, az együttesről nem is beszélve.
És ha a kis bajnok majd a cannibal corpse-ot is elkezdi dúdolni mindenképp vedd fel videóra :)
süti beállítások módosítása