Napi zene 56.

2011.01.31. 16:32

vidi

Napi sztori:
Gyuribácsi, a 82 éves életművész vett egy barna félcipőt a háza melletti kínai üzletben, majd fizetés után a maga kávédarálós, fogmentesített hangján feltette a mindent vivő kérdést, a szintén szószátyár magyarnyelvrapper kínainak:
„…és van garancia?”
Kisvártatva jött a válasz:
„Igen 70 méter!”
(Sosem derült ki, hogy mit is érthetett a kérdés helyett Nin ’sok kicsi occsó’ Csen!)


Na baszod Adamo, ha te vénülsz, akkor én jodásodom, de rendesen.

Veled ellentéten én keményedem, mint másnapra a tesco-s kenyér, lágyuljon a tojás, ne én. 'Lógó csöcs, lankadt káré, legyen másé!', ahogy a vándor feketék mondják!

Szép dolog a romantika, de mert családom van, ne legyek kemény?

Ma mivel sem időm, sem kedvem mellébeszélni, csak egy sima, ámde egy roppant remek, guggolós, bólogatós, üvöltözős tánczenét tolok nektek, nehogy magatokba borulva üljetek a terem sarkában, hanem valamit kezdjetek is el csinálni.

Csajozós dumám is van hozzá, most, hogy elkezdődött az új adóév.
- Gyere Bébi ropjunk egyet, utána meg menjünk rá az adókedvezményre!


A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr822628223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.01.31. 19:41:11

Jó a csajozós dumád... anno, érettségi előtt én is arattam: továbbtanulásnál plusz 8 pontot kapott az, aki terhes, én meg szépen körbejártam a placcon, hogy: "Na, hölgyeim, kinek szerezhetek nyolc pontot?!" :)
süti beállítások módosítása