És végre elérkeztünk a végére, aminek szerintem mindenki örül...

Direkt utolsónak hagytam Hetfield egyik legfőbb jellegzetességének bemutatását: a nevetését, amelyről fanatikus rajongók több részes összeállítást is megalkottak már, amelyeknek első és második részét is megtekinthetitek, de én a harmadik videót osztanám meg veletek. Szerintem ez sikerült a legjobban.

Nevessünk együtt, állítólag ez is pozitív hatással van a szervezetre!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr142620062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tiborca 2011.01.28. 14:15:17

Ezt már nagyon vártam :)
Remélem jövő héten nem kezdődik valami Lars Urlich-os videó áradat.
Akkor oda kell hogy süllyedjek aminél lejjebb már nincsen.
Raklapfos helyett Index.hu-t fogok olvasni ...

adamo.blind 2011.01.28. 14:23:14

@tiborca: Jövőhéten Lars Ulrich doboktató videói jönnek... :D
süti beállítások módosítása