Napi zene 40.

2011.01.12. 11:28

adamo.blind

Múltkori posztommal rámentem arra, hogy a zene mellett azért erőteljesen figyeljünk a klipekre is, mivel néha olyat tudnak alkotni, hogy leszakad az ember álla.

Mostani választásom a Pearl Jam Do the evolution című dalához készült videójára esett, és szerintem nem is nagyon kell bővebben részleteznem a dolgot, a klip magáért beszél...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr172578459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.12. 13:30:21

a Nirvana, Pearl Jam, Sound Garden triumvirátus mindig is távol állt tőlem... Mondhatni a Grunge-t nem csipázom...
De a klip tényleg nagyon faja, végig néztem, még az idegelő zene ellenére is:)
ui: megjavult a napilaci:)

adamo.blind 2011.01.12. 13:55:12

@Tökinger: Köszi, hogy végig nézted/hallgattad! :) A grunge bandák közül én csak a Pearl Jam-et meg az Alice In Chains-t csipázom, az előbbit kb. 13 éves korom óta...
A javulást érzékeltem az oldaladon, majd kommentelek ezerrel! :)
süti beállítások módosítása