Engetessék meg, hogy leurazzam magam, noha távolról sem vagyok az, meg közelről sem...

A múlt heti 6/7 után, amit lenyomtam, valamint az eheti 1/1 után (és az előttem álló 2/2 küszöbén) gazdagabb lettem egy (egy???? több!!!) - titkos - felismeréssel, melyet követően üvöltöttem magammal, mint aki nem noooormális... De csak halkan, más meg ne hallja...

Ezek egyike, ami kevésbé titkos (ráadásul köztudott), hogy írgalmatlan balfasz vagyok...

Szóljon hát nekem ez a dal, mert birminghami barátaim mindíg, minden körülmények között tudják, mi a csízió...

Kár, hogy nem ilyen egyszerű...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr542576561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2011.01.11. 14:26:04

"Mindig, minden körülmények között..." - lebuktál baszod... mondjuk így már én is... :) (Hajrá Olivér)

Etelközi Vata 2011.01.11. 21:23:35

Aki ismer engem (te éppen nem) az tudja rólam, hogy eszem és iszom a VV-t...
Ám ez a poszt legkevésbé sem erről szól, az csak egy hatásvadász poén.
Így utólag visszaolvasva, visszanézve, szinte majdnem minden benne van ebben a pár mondatban és klipben, ami (az a kevés)vagyok...
Az igazi lényeg azonban éppen a dalszövegben van...

adamo.blind 2011.01.11. 21:43:13

Csak poénnak szántam. Mindegy.

Etelközi Vata 2011.01.12. 07:48:46

@adamo.blind: nyugi, vettem a lapot. Csak tegnap este már 8/9 állapotban, alaposan beigazságszérumozva voltam...
Nem véletlen, hogy minden jelentős szocioportálról kitöröltem már magam, mert ilyenkor szoktam nagyokat ámokfutni, volt nők lekurvázása, ilyesmi...

adamo.blind 2011.01.12. 14:04:55

Oké, akkor megnyugodtam... volt nők lekurvázásában pedig én is jó vagyok... :)
süti beállítások módosítása