Napi zene 35.

2011.01.05. 10:43

adamo.blind

Azt üzenném Vidinek, az előző posztja kapcsán, hogyha Freddy Mercury nem volna halott, akkor az is lehet, hogy pontosan Őt, a Queen egykori énekesét látta reggel a metrón, mivel a mai világban már semmi sem lehetetlen.

Bizonyítja ezt az elméletemet az alábbi videóm, amelyen a Rise Against énekes-gitáros frontembere, Tim Mcllrath fog egy akusztikus gitárt, és leül a Keleti elé pengetgetni, és igen, valamelyik metrón is nyomja a méltán híres Swing Life Away című dalukat a "nagyérdeműnek", de az a vicc, hogy senki nem ismeri fel a csávót.

Szóval Vidi, lehet, hogy tényleg Freddy bátyánk volt az reggel a metrón, akit láttál, vagy legalábbis egy újabb reinkarnációja!

ui.: amit kifelejtettem, az az, hogy a 2:18 - 2:28. között látható kapucnis, nagytáskás, félhosszú fekete hajú gyerek Varga "Taylor" Gábor barátom, a kazincbarcikai Out Of Memory egyik büntetőgitárosa, és Facebook-on jól le is basztam, hogy hogy nem volt képes észrevenni Tim Mcllrath-t, főleg úgy, hogy még a klippben is szerepel...

"I won't cross these streets until you hold my hand!"

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr652562048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vidi 2011.01.05. 10:50:58

ez qva jó! én felismertem volna, jó arc, bírom! Amúgy, mi van ha tényleg freddybá volt, basz?

adamo.blind 2011.01.05. 10:57:25

@vidi: Ha Freddybá lett volna, akkor én valószínűleg összeszorított segglyukkal leültem volna valamelyik sarokba, nehogy valami baj legyen... Haha.

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.05. 12:51:29

picit más:

napilaci.blog.hu/2011/01/05/converge_fault_and_fracture_ujratoltve

amúgy tudjátok, hogyan lehet oldaldobozba kirakni kedvenc blogokat? (pl. ezt:)

vidi 2011.01.05. 13:27:59

@Tökinger: Minden tudunk és jobban!
oldaldoboz>html cím kedvenc blog és oda ez a kód pld: <a href=" raklapfos.blog.hu "><p style="text-align: center"><p style="text-align: center">raklapfos.blog.hu</p>

amúgy: segitseg.blog.hu nagyon nagy!

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.05. 14:16:55

@vidi: köszönöm, sikerült, eléggé az elején tartok ennek a sablon szerkesztésnek, van bőven mit tanulni.
amúgy meg olvasom és a segitseg.blog.hu-t, de mindig értem:)

vidi 2011.01.05. 16:33:19

@Tökinger: kint vagy baszod, van még 5 olvasód:-)

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.07. 13:36:11

@vidi: zsivány:)

tegnap nem írtam, de ma egy olyan tavalyi buliról, ahol remélem ti is ott voltatok!!

adamo.blind 2011.01.07. 14:43:31

@Tökinger: Nem tudok hozzászólni a posztodhoz... de a Dillinger alap brigád, Ben Weinman nagy császár...
Terveztem, de sajnos én nem jutottam el a koncertre...

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.07. 14:57:48

@adamo.blind: ha azért nem tudsz, mert olyan jó, annak örülök:) ha meg szeretnél, de nem találod, hol kell: A bejegyzés elején a dátum és a nevem mellett...

adamo.blind 2011.01.07. 15:06:26

@Tökinger: Az a gáz, hogy ahol a poszt cím van, meg a dátum, meg a neved, meg a szólj hozzá! rész, az úgy egyben van, mint valami hirdetés, és hiába kattintok rá, vagy akárhova abban a mezőben, nem hozza be a posztot sem, csak az oldalad... de amúgy azért sem tudok hozzá szólni igen, mert annyira jó... :)

Tökinger · http://napilaci.blog.hu/ 2011.01.07. 15:15:29

@adamo.blind: érzékelem a hibát. 2 dolog lehet, vagy én vagyok béna, vagy a blog.hu szar...lerövidítettem a címét a posztnak de így se jó...
süti beállítások módosítása