Az ünnepek annyira gyorsan elteltek, hogy eszembe sem jutott netezni, pláne blogozni, még szerencse hogy Adamo barátom tartalék lángon tartotta a füstölgő fost és írogatott ezt-azt.

Köszönet neki, csak így tovább, főleg hogy Csercsab barátom hírtelenjében inaktiválta magát, mondjuk fogalmam sincs miért!

Akkor mi is van most?

Azonkívül, hogy annyi raklap az országban nincs, amire fel lehetne halmozni azt a rengeteg fost, ami va nem sok semmi!

Sajnos kurva nagy szarban van az országon, már nem csak a ’hungry’ és ’hungary’ látszat átfedés vicces odaát; hanem a szánalom és a megvetés netovábbja is lettünk egy mágikus számpár a 2 és a 3 okán, amit csak egy per jel választ el egymástól!

Hihetetlen, nem?

DE!

Szép szín a narancssárga, jó gyümölcs a narancs, de ha mindenütt és mindig ezt kell nézned és benyomnod a pofádba, akkor előbb-utóbb hányni fogsz, baszod. Én már hányok!

Önmérséklet gyerekek. A szót lehet, hogy ismeritek, de a jelentését nem hiszem! El mehettek Ti és kedves Uram-bátyáitok a jó büdüs picsába! Szánalmasak és végtelenül primitívek vagytok! Méghogy ezt akartuk, a nagy büdös lófaszt. Áltassátok magatokat, ássátok meg a sírotokat, én tuti segítek elföldelni Titeket, mert ez így ahogy van, vicc!

Ha már a viccnél tartunk, az én kedvem nagyon jó, a hangulatom emelkedett, mint a svájci frank árfolyam, úgyhogy semmi okom a panaszra, hiszen Schmitt ’a magyar nyelv őrzője’ Pál, a mindenkitől független, motorozós-kardozós-baszós-helyesírási szótározós Köztársasági Elnök Úr olyan újévi köszöntőt rittyentett, hogy kirobbanó örömmel és elszántsággal vetettem magam az új évbe.

Jobb a kedvem és optimistább vagyok mint valaha, megnyugodtam, örülök mindenkinek és mindennek. Elkezdődött az új év munka fronton is, aminek mindentől jobban örülök, hiszen annyira szeretek dolgozni. A munka nemesít, bár engem nem tudom, hogy hogyan, hiszen én paraszt vagyok, nem is kicsit. Ha sakk játszmára vetíteném le magam, én lennék az a paraszt aki áthaladt az egész táblán, eljutott az ellenfél alapsorába, átváltozik tisztté és pofán bassza a királyt.

Ezt túlbeszéltük.

Kívánok mindenkinek családban, munkában, blogban, médiatörvényben, alkotmányban, narancsban, EU-elnökségben, pálinkában, unikumban, sörben, fröccsben, pinában és faszban gazdag boldog új évet!

Hajrá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr82556888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása