Napi zene 13.

2010.12.06. 07:00

vidi

Olyan fáradt vagyok, mint a dög, ásítok ezerrel, villózik a szemem, alig látom a monitort és még csak hétfő van.

A héten 6 napot kell dolgozni, úgyhogy borítékolt a szívás, tudom a munka nemesít, de nincs mese én paraszt vagyok.

Mivel is kezdhetném zeneileg a hetet, amitől még egy virtuális halotti anyakönyvi kivonatot kapott zombi, mint én is feléledne. Persze, a válasz teljesen egyértelmű.

Hát persze, hogy a Carcass. A videóban a 2:46-3:07 közötti 'sajtreszelést' Vata barátomnak küldeném, hátha nyer végre a köcsög és roppant szánalmas kék csapata, a cselszi (befőttesüveg)!

Na mindenki kelljen fel, keressen egy emberi agyat és jóízűen fogyassza el reggelire!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr572496508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2010.12.06. 11:49:47

A jelzett időintervallumban hallható sajtreszelés tetszett. Az ilyesmitől nem megyek falnak, én azt nem szeretem, amikor 1 másodperc alatt 478-szor megpengetik a húrt, mert akkor valaki kurva menő, mert gyorsan játszik, holott a jó zenének sehol nem ismérve a sebesség (nem is zárja ugyan ki...).
Ami az agyat illeti, én már egyet kinéztem magamnak és a héten el is fogyasztom, ha jót akarok (a sajátomról van szó...).
süti beállítások módosítása