Napi zene 10.

2010.12.01. 07:00

vidi

Emberek, most hogy már hivatalosan is megerősítették a System Of A Down (Egy (társadalmi)rendszer összeomlása) újjáalakulását, nem tudom nem megtenni, hogy ne toljak a mocsok pofátokba egy kis zenét az örmény származású (az örmény népirtás túlélőinek unokái) zseniktől, aki alapjaiban megváltoztatták a kemény muzsikát, teljesen újra felépítve azt.

Az együttesnek eddig öt albuma jelent meg, a nagy áttörést a 2001-es „Chop Suey!” című dal hozta meg a System számára. Hát igen, mikor ezt először hallottam, azonnal betekertem egy lemezboltba és megvolt a következő napok programja. Serj Tankian hangja olyannyira szuggesztív, hogy azóta is emlékszem a napra, mikor először hallottam.

Lehet ezt a számot elfelejteni?

Szerintem kizárt, egyszer meghallgatod és véged! Ki ne énekelné csorda vokálban szívesen ezen sorokat: "I don't think you trust, in, my, Self-righteous suicide, I, cry, when angels deserve to die!"

...father into your hand, i commend my spirit
father into your hand, why have you forsaken me
in your eyes forsaken me
in your thoughts forsaken me
in your heart forsaken me...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr242485757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.12.01. 13:17:27

Hú, erről én is meg akartam írni a posztot; teljesen boldog lettem a hír hallatán. Én anno System-mel keltem meg feküdtem, Daron Malakian gitáros miatt növesztettem meg a hajam is akkor. :) Állítólag játszanak a Novarock-on is, de a hivatalos hírlevelükben nem volt benne a szomszéd fesztivál.

Etelközi Vata 2010.12.01. 20:25:13

Nálam a szisztem ov e dám annyit tesz: egy leépülés rendszere (csúnya magyarsággal).
Azaz fordítva.
Ne kérdezd, mért csípte ez a szemem, mert egyébként semmi jelentősége.
De így hugyozás előtt ezt be kellett írnom.
Cáfoljatok!

vidi 2010.12.02. 09:31:54

Öcsi, ez angol szlengben azt jelenti, amit írtam, de tényleg mindegy, végülis ki nem hugyozza le!
süti beállítások módosítása