MEGADETH - Rattlehead (Live) Feat. Kerry King on 10/21/10 at the Gibson Amphitheater.

Mustaine: „Nem sokan tudják, de Kerry King gitározott a Megadeth-ben a kezdetek kezdetén. David Effelson (Megadeth basszeros) még mindig Kerry-t tartja a valaha volt legjobb Megadeth ritmusgitárosnak, és ez szerintem igazán király. Vicces, mert amikor Kerry velünk nyomta, ugyanúgy öltözködött, mint most a Slayer-ben. Mi nem, szóval itt voltunk mi a magas szárú tornacipőinkkel, Kerryből meg mindenhonnan szögek álltak ki (nevet). Emlékszem, amikor elmentünk hozzá, ő meg ezeket a cuccokat (a szöges karkötőket) rakta össze. A faterja csak ott ült a fotelban, nézte a tévét, Kerry meg összekalapált egy pentagrammát, mintha mi sem lenne természetesebb (nevet). Jól éreztük magunkat. Tényleg nagyon tehetséges zenész, és olyan gyorsan meg tudta tanulni a témákat amiket írtam, hogy David azóta is erről beszél, nagy hatással volt rá.”

Kerry King: „Soha nem gondoltam volna, hogy összejöhet. Aztán Mustaine rákérdezett a turné első blokkjának közepén. Erre azt mondtam, hogy ne rohanjunk túlságosan előre. Ha megcsináljuk, csináljuk meg Hollywood-ban. Aztán két nappal ezelőtt elkezdtem megtanulni a dalt. Ez nem olyan, mint egy Am I Evil? (Diamond Head nóta), nem tudom tíz perc alatt megtanulni, elég bonyolultak a riffek. Szóval ezen dolgozom immár harmadik napja. Elég jól szól, ütős lesz. Még képem is van arról, hogy Mustaine-nel játszunk… ’84-ből… huszonhat éve volt?! És most huszonhat évvel később is lesznek erről képek. Király. Igen, ez azután volt, miután kijött a Slayer első lemeze. Csodáltam Mustaine-t, mert én még láttam a Metallica-val játszani, ezt nem sokan mondhatják el magukról. Eldobtam az agyam a kölyöktől. Nem ismertük egymást igazán, de mindketten B.C. Rich-en játszottunk, és egy ismerősünk hozta fel, hogy játsszunk együtt, így összehozott minket. Játszottam az első öt koncerten, de aztán megromlott a viszonyunk, mivel leléptem. Az én bandám mindig is a Slayer volt. Láttam benne lehetőséget, abban hogy együtt nyomjuk, mivel nagyrészt a Bay Area-ban játszottunk. De ha az emberek meglátnak, úgyis a Slayer jut eszükbe. Mindig azon gondolkoztam, hogy hogyan tehetném még nagyobbá a Slayert úgy, hogy egyedül csinálok valamit. Ugyanez a gondolat vezérelt akkor is, amikor vendégszerepeltem egy Beastie Boys lemezen. Úgy voltam vele, hogy ezeknek a srácoknak tuti lesz egy videójuk. Nekünk soha, mert mi egy metal banda vagyunk. Viszont ha az emberek látnak engem a szögekkel és egyebekkel, a Slayer fog majd eszükbe jutni a Beastie Boys-ról is.”

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr72419124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása