Hatalomvágy

2010.10.22. 07:32

csercsab

Szerkesztőségünk Sólyom László leköszönő Köztársasági Elnök úr után egy állami vállalat egyik vezetőjével készített interjút, melyet otthonában rögzített egy 2/4-es kitűnő őrstagunk.

Végigmentem az úszómedence szélén, megnéztem a tágas szobákat, az antik bútorokat, elgyönyörködtem a panorámában, megcsodáltam a letűnt korszakból visszamaradt ereklyéket. Kisdobos és úttörőnek éreztem magam újra és a szívem megtelt melegséggel a gyönyörű szép csillagok láttán.

- Mi viszi rá Önt- értetlenkedtem, míg a kaviáros szendvicset majszolgatta a pezsgő mellé, hogy nap, mint nap bejárjon munkahelyére, ahelyett, hogy kellemes női társaságban élvezné a szauna és a medence örömeit. A hatalom? Hiszen abban nem sok öröme telt, sem népszerűség, sem az alkotás öröme, sem tisztelet. A szajré? Azt már megszerezte. A félelem? Ugyan, ha úgy adódik, így is lecsukják, és félreteszik, hiszen már más szelek fújnak a palotában. Akkor miért?

- Mert én vagyok az, akinek küldetése van. Meg kell tanítanom kesztyűbe dudálni az ellenszegülőket. Mert csak az erőből értenek!

Hírtelen a küldött elsírta magát, hiszen nincsenek barátok, csak érdekből belaffantók.
Túlságosan akarta a sikert, bármit megtett érte! Szomorú történet ez!

- Hát létezik a tökéletesség?

Elsápad, szeme az okuláré mögött kétszeresére nőtt, különösen villog.

- Hát persze, feleli azonnal. Én magam vagyok! A fény az éjszakában, az Alfa, az Edda…..

- Az Omega is?

- Az Omega is én vagyok, továbbá a Piramis, a kisgöncöl és a nagy. Érti már miért kell bemennem minden nap a palotába?

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr152390111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása