De el sem hiszitek, mennyire!

Igaz, el vagyok késve 45 évvel, de szerencsére a jutyúb korában ezek a korlátok már könnyen megugorhatóak.

A szépség relatív, és szubjektív. Vannak olyan szépségek, akiket a nagy tömegek is annak tartanak, és ennek szellemében talán ki is egyezhetünk, hogy ilyen esetben valóban szépségről beszélünk, de ha az ízlésed ettől eltér, még korántsem biztos, hogy vak vagy, vagy hülye.

Számomra a szépség igen összetett dolog.

A nőknek lehet szép a szeme (EZ A LEGFONTOSABB!!!!), lehet jó a segge, nagy (vagy épp kicsi, de formás) a melle, szép, formás, egyenes, vékony a lába, satöbbi.

De számomra a szépséghez hozzátartozik még egy csomó más dolog, arcmimika, mosoly (bár ez a szemekhez azért szorosan kapcsolódik...), apró mozdulatok, megjelenés, kisugárzás, beszéd, hang.

Az én szerelmem egy ma már xx éves nő (nők korát nem illik nagyon fírtatni, ezért maradjunk abban, hogy a hölgy 1947-ben született).

Én abba a jelenségbe vagyok szerelmes, ami őt a régi és kevésbé régi felvételeken körüllengi, körülveszi, körülöleli, ami úgy árad ki a monitorból, mint az Amazonas.

Én meg csak hagyom, hogy átáradjon rajtam, mert mindeközben nagyon jól érzem magam. Hallgatom, ahogy énekel, nézem, ahogy mosolyog.

Ez a hölgy annyira szép és bájos minden tekintetben, hogy nem tudom megunni, amit látok és hallok.

Ti is hallgassátok és nézzétek. Ebben segítek, keresgélni sem kell. 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr572346732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása