Óvoda 1.

2010.08.31. 14:56

vidi

Beszarás, de a nagyobbik fiam mától óvodás lett és én roppant büszke vagyok rá, hiszen egy jól nevelt, ügyes, okos, rendkívül szép és bűbájos kisfiú, aki minden szeretet és támogatást megérdemel. IMÁDOM!

Az óvoda jó dolog, bár nem vagyok teljesen meggyőződve a hasznosságáról, de az mindenképpen pozitív, hogy a srácok együtt elkezdik tolni az élet talicskáját, szocializálódnak, kapcsolatok születnek, összejönnek a barátok, elviselhetővé válik a szülők hiánya, eltűnik a szorongás az idegen környezetben, a közös programok, a játék megedzi és életre valóvá neveli a kisembereket.

Az óvoda ennek megfelelően roppant hasznos a szülők számára is, bár nehéz szívvel adja oda az ember bárkinek a gyermekét, főleg úgy, hogy tulajdonképpen egy fekete lyuk az egész.

Magyarországon 1828. május 27-én nyitotta meg kapuját az első óvoda Brunszvik Teréz jóvoltából a budai Krisztinavárosban, a Mikó utcában.

Az óvodában a gyermekekkel foglalkozó tanár óvónő/óvónéni vagy perverzebb helyeken óvóbácsi felügyeli a rendet és a biztonságot, miközben különféle közös foglalkozást, közös játékokat játszik a gyerekekkel, melyek révén motiválja őket szókincsük fejlesztésére, a reál tudományok, a zene, a művészetek (főleg rajzolás, festészet) megismerésére, illetve a szociális viselkedési normák megértésére és azok elsajátítására.

A kedvesemet roppant megviselte a dolog, hetek óta az óvoda körül forog minden otthon, de ez nam baj, sőt. Nagyon ügyesen levezényelt mindent, ahogy kell én meg a lúzer apák legjobbika csak követem az eseményeket.

Örömmel jelentem, hogy eddig minden rendben van, nagyon ügyes a gyerek, úgyhogy hajrá Fiam: A végtelenbe és tovább!
 

 

Ui.: Bármi rossz történik az oviban a gyerekkel, esküszöm, hogy napalmmal felégetem az egészet, vérfűrdőt rendezek, sőt vérgőzfűrdőt!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr662261723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csercsab 2010.09.01. 16:36:14

Kérünk szépen jelzést a gyermek sorsáról, és anekdotákat is a mini-Dudra beilleszkedésről.
Az anyagcserével kapcsolatos sztorik pirospontokat érnek.
Becses párod is bejegyezhet ám!
süti beállítások módosítása