A bejegyzés címét akár én is mondhattam volna, de ezt nem én üzenem a sok kis köcsögnek, hanem, Fazekas Robi üzeni rosszakaróinak.

Robi, egy abszolút elpusztíthatatlan, döbbenetsen önfejű, kőkemény, céltudatos ember, a legjobb fajtából, aki hat évvel a nagy vihart kvart athéni olimpia doppingügye és azt követő kanosszajárása után, egy elképesztően súlyos gerincsérülést is fogcsikorgatva leküzdve, a múlt heti barcelonai atlétikai Európa-bajnokságon ismét dobogóra állhatott.

A független sport szakemberek szerint is remekbe szabott versenyzéssel, 66,43 méterrel – idei legjobb eredményével – megszerezte a bronzérmet a férfi diszkoszvetők döntőjében.

 Egyszerűen döbbenetes teljesítmény! STANDING OVATION!

„Annak is örülök, hogy egy évvel a gerincműtétem után itt lehetek. Igen, tényleg jól versenyeztem, mindig is abból éltem, hogy fejben jobban össze tudom magam kapni a többieknél, akik viszont nálam sokkal jobb adottságúak. Nem hiszem, hogy bárki gondolta volna, hogy képes leszek újra érmet nyerni. Talán csak én hittem benne, esetleg még a szűk környezetem.” mondta Robi!

Én biztos voltam Benned, tudtam, hogy kijössz a gödörből, a doppingos szarság is egyértelmű volt, hogy nem hibáztál, a pekingi 8. helyed ezek után roppant felemelő volt, én ott és akkor annak örültem a legjobban, úgyhogy ezek után nincs más, mint, hogy a legnagyobb tisztelettel fejet hajtsak előtted!

Gratulálok Robi! Ember vagy!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr422200126

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása