Cigánybűnözés

2010.06.03. 12:21

vidi

Rengeteg cigány ismerősöm van, borsodi hülyegyerekként nekem tök természetes volt az, hogy kicsit sötétebbek is vannak nálam.

Volt egy nagyon híres teremfoci csapatunk – amit egy őrző-védő cég szponzorált, ráadásul security mezben nyomtuk – és ebben folyamatosan volt három-négy nem magyar barátunk, akikkel a mai napig roppant jó a kapcsolatom.

Egyedül velük van baráti puszi, mert náluk ez szokás és csak alkalmazkodik a magyar ember.

A csapat egyik méltán híres tagjáról, az ősfekete Csosziról van egy nagyon príma történetem, ami egy helyi COOP áruházban esett meg, ahol éppen Anyával vásároltam.

Adamo remélem erre gondoltál? (Megadeth Rules Fucker!)

 

Az áruházról tudni kell, hogy ez még a régi iskola képviselője és a belső polcok kb. 170-180 cm magasak és ettől jól átlátható az egész, már ha ettől magasabb vagy.

Anya sajnos vagyis szerencsére nem volt az.

A lényeg, hogy Csoszi barátom észrevett a boltban, természetesen csak engem látott, vigyorgott, mint a rohadt tök és irgalmatlanul el is üvöltötte magát: „Vidi a kurva anyád!”!

Én már akkor röhögtem, mint a dög, valamit vissza is szóltam.

Lassan a sor végére értünk, szembe Csoszi – jobban lemerevedve, mint Hagyó a letartóztatásánál – aki jóérzésű feka módjára kirántotta magát a szarból és rögtön odaszólt Anyának, hogy "Jajj, csókolom Kati néni! Há' nem úgy gondoltam!"! Én még mindig fetrengtem.

Másnap megnyertük a Mikulás kupát!

Sajnos, manapság inkább ez van. Viktor itt is szar van a palacsintában, úgyhogy hajrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr172053135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.06.03. 13:14:53

"Jajj, csókolom Kati néni! Há' nem úgy gondoltam!" :)))

Metallica Rules Fucker!

vidi 2010.06.03. 14:59:59

tényleg baszod javítom!
süti beállítások módosítása