Ez a blog szól valamiről.

Valamiről, ami engem hidegen hagy. Ilyen metál, olyan trash, amolyan Dave Mustaine, emilyen underground sajtreszelés.

Az a baj, hogy írsz valamit, és mindenki leszarja, senkinek sincs róla véleménye. Kötözködős, vagy seggnyalós, esetleg a kettő közötti átmenet, széles skálán. De nem, semmi. Még olvasó sincs. Esetleg azért, mert senki sem olvassa. Esetleg azért, mert aki olvassa, az is csak azért, mert metál, trash, sajtreszelés a téma. Mustain.

Szarok rá. A világ nem Mustainből áll. Inkább John Taylorból ezerszer, mint egyszer Mustainból.

Persze csak viccelek, mert a két faszkalap közül egyikről sem.

A világ rólunk szól, 6 milliárd balfaszról.

De ezen a blogon csak 30-40 trashmetálos, hörgős, sajtreszelős balfaszról van szó, ami engem untat, és lassan ki is hoz a sodromból. Teszem hozzá, józan vagyok.

Vagy vessünk ennek véget, vagy a blognak vessünk véget, legalábbis ami engem illet.

Én nem szeretek visszavonulni, jobban szeretem, ha megvernek. Jelen esetben egy kitiltás is megteszi.

És ezzel már vállaltam némi sorsközösséget, párhuzamot Mustaine-nel.

Uff.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr382036578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2010.05.27. 21:18:58

Vérszánalmas vagyok, mert saját magamhoz szólok... Már kommentileg, mert persze nem magamhoz beszélek, ez amolyan kisjuhászbélás fricska...

Raklapfos.blog.hu, ami tele van metálzenekarokhoz szóló ömlegéssel...

Az utolsó 30-90 komment kizárólag metál témában született...

Akkor most raklapfos.blog.hu, vagy metálömlengés.blog.hu???

Döntsük el, és ki-ki aszerint...

vidi 2010.05.28. 08:20:44

Írjál baszod! Persze, hogy ilyenekkel van tele, mert csak én írok!
Vata 31 post
Cscsab 20 post
Én 148 post
Így ne csodálkozz, hogy ez van!Egyébként Mustaine a legnagyobb, baszod!
süti beállítások módosítása