Kaming Aut

2010.04.07. 14:35

Etelközi Vata

Mindenki őrült Chealsea szurkolóként ismer, de ez csak a látszat. Kénytelen vagyok elmondani az igazat, már nem tudom magamban tartani.

A múlt héten, amikor Rooney a köcsög bajorok ellen lebicegett a pályáról sírtam mint egy kisgyerek, annyira sajnáltam szegényt.

Akkor és ott eldöntöttem, nem bújok többé álarc mögé és bevallom a nagy nyilvánosságnak, hogy tulajdonképpen Manchester United szurkoló vagyok.

Amúgy a volt manchesteri C. Ronaldo a kedvenc focistám. Életem legrosszabb napja volt, mikor megtudtam, hogy imádottam elhagyja az old traffordi szentélyt. Csak ennyit akartam, most már tiszta a lelkiismeretem. Be is teszem ide kedvenc képemet, amin a bálványommal vagyok.

 

ui: A kék balfasz köcsög csaló cselszi, az a stamford bridgei balfasz köcsög csaló cselszi. Bizonyítékok vannak…Ultramegagigaszánalmas kék tetves banda. Dögöljön meg mindenki, aki csak 1%-ra is szimpatizál ezzel a tetves bagázzsal…

HAJRÁ MU!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr971901665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása