Mivel a blognak vége, úgy gondolom, méltóan búcsúzzunk. És persze, hogy enyém legyen az utolsó szó.

Mivel mi vagyunk, azaz voltunk a raklap fos, ehhez méltóan kell, hogy letegyük a lantot.

Többet nem szólok, beszéljenek helyettem az új blogunkról ide egyszerűen csak bekopizott szavak, és azt gondolom, ezzel mindent el is mondtam.

Szomorú szamuráj

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei!
Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

Imádlak! Szomorú szamuráj!
Csak harcolj értem!
A szerelem vár! Szomorú szamuráj!
Földön, égen!

Hol volt, hol nem volt: élt egy szamuráj!
Igazi mesemondó nagy király!
Nagy az, aki nagy, aki kicsi, az kicsi!
Hiszi a piszi, aki elhiszi!

Egy mágustól lestem, festem a testem!
Nyerő az erő, míg az ész felemelő!
Agyam alatt az alap izmom, ha dagad...
Abból fakad minden baj, ha egyszer elapad!
Apropó! Én nem vagyok naplopó!
Tele a markom! Tartom a kardom!
Ha jó, ha nem, ha muszáj:Hívjatok úgy: Szomorú szamuráj!

Imádlak! Szomorú szamuráj!
Csak harcolj értem!
A szerelem vár! Szomorú szamuráj!
Földön, égen!

Mert nem az a vagány, kinek földig ér a lába,
és a háta közepén kinőtt a szárnya...
Vagy féllábbal fellábal
minden földhányásra: A Csomolungmára...
...Emlékszem! Na de nem egészen!
Volt, amikor legyőztem egy sereget éppen,
És a hétfejű sárkányt úgy széttéptem:
Kifizették rögtön készpénzben... !

Imádlak! Szomorú szamuráj!
Csak harcolj értem!
A szerelem vár! Szomorú szamuráj!
Földön, égen!

Komolyan, beszarok... Ajánlom figyelmetekbe a cimkéket, én válaszottam őket, hogy stílszerű legyek...

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr631887593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2010.04.01. 19:18:14

Na de hol vannak a cimkék??? Ilyen szar blogot...

Ian 2010.04.02. 09:38:04

Homorú hamutál.

lőcs 2010.04.07. 12:22:32

Félre a borongós gondolatokkal!
ITT A TAVASZ,
DAGAD A FASZ!
SÜT A NAP, HALIHÓ
ZÖLDERDŐBEN BASZNI JÓ!
Komolyra fordítva a szót: lassan tényleg előbújnak a bimbók, a cafatok nekivetkőznek, úgyhogy csak merev fasszal lehet majd közlekedni a városban! A levegő olyan bársonyosan simogat, hogy csak a pina, a baszás jár az ember fejében. (az enyémben mondjuk évszaktól függetlenül csak az jár. Meg a metál és a sör)
Na, a lényeg, hogy tavasz van, Petőfi biztosan csodálatos lírai költeményt rázogatna ki a faszából ha élne.

csercsab 2010.04.08. 13:08:52

Te Lőcs!
Te nem vagy egy kicsit fasz-centrikus?
Állandóan rázod a répád és költöttem egy kis versikát.
Lőcs bácsi boldog nagyon, ha a farka kemény vagyon, Lőcs rázogatja újra és újra ettől lett életképes Nóri, Lea.
süti beállítások módosítása