Five magics

2010.03.29. 10:51

vidi

2010 "Rust in Peace" 20th Anniversary Tour in Pittsburgh

1990 "Rust in Peace" Tour - Soundcheck in Birmingham

Milyen azonosságot véltek felfedezni a két videóban, attól függetlenül, hogy mindkettő zseniális, pedig az egyiken Mustainebá ott sincs?

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr401876777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Etelközi Vata 2010.03.29. 18:45:08

Mind a kettő egy hallgathatatlan szar????

csercsab 2010.03.30. 09:29:25

Etelközi bá barátom kommentjével nem értek egyet, mivel ez akkora dal, hogy nem lehet belőle szart csinálni.

lőcs 2010.04.01. 08:55:10

Hmm... Azonos a dobcájg körüli cucc mindkét felvételnél(?)
A piccbörgi bugi tényleg egy hallgathatatlan szar. A börmingemi szándcsekk sokkal jobb minőség. Nem beszélve róla, hogy Menza Mikibá és Friedman Marcibá játékát pedig csak álló fasszal lehet nézni, hallgatni!
Én a Kántdáun tu Eksztinksön után elvesztettem a fonalat és azóta se találtam meg.
Úgyhogy, az új dobosbát meg a (deth! -hehehe) meg a gitárosbát nem ismerem.
Senkit se érdekel, de azért idefröcsögtetem: a Rászt lemezről nekem a Háli Vórz meg a (deth! -hehehe) meg a Hangár18 a kedvencem.
Vidibát kérdem: helyes a tippem? (mármint ami a dobcucc körüli motyót illeti)

vidi 2010.04.01. 13:19:53

ja ez a RIP lemez 20 éves turnéja, tök azonos színpadképpel! Baszott nagy!

Etelközi Vata 2010.04.01. 19:39:07

Közben rájöttem, mi a különbség.
Az első playback, sehol egy vezeték...
süti beállítások módosítása