Közkívánatra!

2010.03.19. 11:23

vidi

Lőcs barátunk egy hozzászólásában feldobott egy témát, amit nem tudtam nem észre venni, úgyhogy elvakult csillagok háborúja fanatikusként felteszem a mindenkit izgató nagy kérdést.

Van-e Csubinak lőcse?

Emlékeszem egyszer már találkoztam a kérdéssel. Réges-régen fiatal depesesként, hosszú hajjal, megadeth pólóban, egy moby dick koncerten a büfében kértem egy korsó sört és ott egy fasz, aki darth vederre itta magát megkérdezte tőlem, van e fasza Csubakkának? Én diszkréten vissza kérdeztem, ki a fasz az a Csubakka? Az ember kicsit ideges lett, de szerencsére Smiciék elkezdték tolni a 'Beteg a föld' című slágerüket és a hülyegyerek elhúzott a francba.

Na akkor várom a válaszokat! Segítségképpen feltolom Csubi iskolás kori képét.

Az én verzióm egyébként az, hogy ha, mega-hiper sebességre kapcsol az űrhajó, úgy a lobogó lőcsről a garbó fénysebességgel felcsúszna, ami nagyon fájna és zavarná Csubit a navigációban, tehát nincs.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr491851899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamo.blind 2010.03.19. 12:28:22

Mivel a volt biosztanárunknak a beceneve Csubakka volt, így bátran állíthatom, hogy van répája. Ő maga egy nagy fasz! :)))

lőcs 2010.03.19. 12:59:07

A hátracsúszó garbó problémaköre igen kényes téma. Biztos vagyok benne, hogy a vukik találtak rá valami hasonló megoldást, mint mi itt a Földön. Olyasmire gondolok, hogy pl nálunk vadászpilóta csak az lehet, akinek teljesen ép a fogazata. Tudjuk, hogy a tömött fog a nyomásingadozás hatására akár fel is robbanhat a szájban, amitől biztosan nem kap röhögőgörcsöt az ember.
Namost, könnyen lehet hogy a Kashyyyk-on csak metszett fasszal lehet valaki űrrepülő! A metéletlen fasz kizáró tényező.
Hogy ne lenne Csubinak fasza, azt kizártnak tartom. Gondoljunk bele, elképzelhetetlen, hogy Csubi nem szopat!

lőcs 2010.03.22. 11:11:19

:( Kár, hogy nem nagyon pezseg az oldal!
Mindegy, azért én fingadozok valamit:
A Csubin kívül, az a Véder nagyúrral kapcsolatos kérdés is régóta baszta a csőröm, hogy vajon leveszi-e a köpenyét, vagy csak felhajtja szarás közben. Egyáltalán szarik-e? Mert a hasán van valami villogó szar, aminek ismeretlen a funkciója, elképzelhető, hogy a szart szívja ki a Véder nagyúrból.
De ahogy először jártam itt, azonnal választ kaptam; Véder nagyúr köpeny nélkül, ülve szarik, a Halálcsillag Népét olvassa közben!
Köszönöm.

lőcs 2010.03.22. 12:07:37

Elfelejtettem mondani, hogy a Csubis, Véder nagyúros kérdéseimet már a Napiszaron is feltettem, de választ persze nem kaptam, mert ott gecik vannak.

csercsab 2010.03.22. 14:15:45

Mint Star Wars fan nem bírom megállni, hogy Dudra öcsi "építő" jellegű felvetését ne komentezzem Csubival kapcsolatban. Lőcs bá' másik felvetése a nagyúr nagydolgával kapcsolatban magától megválaszolásra talált. Visszatérve Csubi répája kérdésre, két hypotézis is felmerül.
1. A Sithek bosszúja részben egy egész bolygót népesítettek be a wookie-k, de az új reményben már nyoma sem volt a wookie macinak. Ez azt támasztaná alá, hogy nem szaporodnak, ezért nincs répájuk?
2. A wookie macinak van répája, de nincs kivel használni, illetve látens homokszexuális. Továbbá pont a mi Csubink, aki szívesen céloz ewook macit, bantát, vagy a Hoth birodalomban jegesmedvét is.
A kérdés nyitott, a feladat további felderítését Erich von Daniken dán mesterembernek delegálom.
Más!
Lőcs szeretném kölcsönkérni a fúrógéped egy fogas felfúrásához!
Előre is köszi!

lőcs 2010.03.22. 15:26:56

@csercsab:
Természetesen, felfúrjuk. Már ma elkezdem puhítani az asszonyt, hogy "majd valamikor" lenne egy fogas a Cs.Csab-nál, amit szerelni kell.
Metál és sör lesz, ugye?

lőcs 2010.03.22. 15:30:01

Ihajj, most nézem, új a fejléc!
Zsír!

lőcs 2010.03.23. 07:35:36

@csercsab:
Csubi hutt kurvát is szívesen lekukiz!
Tehát nem az a kérdés számomra, hogy van-e fasza -nyilvánvaló, hogy van-, hanem, hogy miért nem látszik?
Lehet, hogy tényleg a seggében hordja...
Na, kérdésem van, Sztárvórz fanok!!!
Nem nagyon szokták tudni, hogy ki volt a filmben "A Hutt". Nos, ki?

csercsab 2010.03.23. 14:39:52

Én tudom, hogy hívták Jabba apját!
Zorba, a Hutt! (és nem a görög)
Nikos Kazantzakis biztos forog a sírjában.

lőcs 2010.03.24. 14:26:48

@csercsab: mindig öröm ilyen kiművelt főkkel Star Wars-ról értekezni!
Sajnos a mai fiatalok már keverik a Birodalmi Rohamosztagosokat az Orkokkal. A klasszikus, New Hope, Empire, Jedi részeket pedig szarbaveszik, mert nem annyira látványosak, mint az utóbb legyártott első három rész. Pedig túlzás nélkül mondhatom, hogy nekem azok, akkor, az ÉLETEM voltak! (A Sandokannal együtt!)
Mondjuk a Mark Hamill már akkor is elég gyökérül nézett ki, de a fél életem odaadtam volna, ha én lehettem volna Skywalker! Még tárgyakat is próbáltam mozgatni az Erő-vel, ahogy a Yoda kirántotta az X-Winget a Dagobah mocsarából, mint a taknyot!
Ma is szívesebben berakom bármelyik régebbi epizódot a látványosabb képi világú, de túlságosan steril újabb epizódok helyett.
Aztán ott van az is, hogy a Baljós/Klónok/Sithek-epizódokban nincs igazi gonosz! A Darth Maul és Darth Sidious együttvéve sem olyan gecik mint Darth Vader!

lőcs 2010.03.26. 13:28:09

Úgy nézem, az utolsó bőrt is lerántottuk Csubi faszáról! :)
süti beállítások módosítása