Szaxi, komplett

2010.02.15. 20:33

csercsab

A múlt héten egy lazább napomon eltoltam a bicajt Valériához, melyet ismerőseimek is ajánlok figyelmébe. 32-es autóbusz Béke tér közelében panelház pont hu. 8 ezer félóra 10 ezer egy óra. Száraz pezsgő a kedvcsináló, melyet stílszerűen a zuhanyon és a fogmosás után, már fogyasztható is a kehelyből. A barátnő-feeling garantált, továbbá Fotógaranciás, így azt kapod, amit vártál. Jellemző: csók, fazonírozott borotvált, natúr közös francia, normál sex.

Amit én kértem:

Szaxi, komplett, hátulról képes elmenni a csaj, nekem a szokásos három tölténnyel sikerült rendesen célbavennem, már aki érti mire gondolok. Hiába, no már nem vagyok fiatal.

A teljesség igénye nélkül háromnál több alkalommal a következő néniknél követtem el "csúnyaságot", de méltán érdemeltek ki a Bonus köröket.

Anna, Márti, Gabó, Anikó, Lilli (Lilli katalógusból elvihető, már aki érti mire gondolok)

Tehetek én róla, hogy szeretem a rosszlánykat? A beszámolókat majd később már ki is néztem egy mélytorkosat.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr231761440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SOH 2010.02.18. 14:01:11

Ezért fizetni baszod! Öcsém neked elmentek otthonról vagy te mentél el a mákvirágba!

Etelközi Vata 2010.02.19. 07:43:37

@SOH: Neked olyan Vidis dumád van...
süti beállítások módosítása