Utcazene

2010.02.05. 13:41

vidi

Az utazás betegség. Úton lenni boldogság, megérkezni halál!

Miért kell elmenni sok száz, ezer kilométert, hogy ugyanazt csináld, mint otthon, soha nem értettem?

Mondjuk én köcsög vagyok, mert már voltam, itt-ott, de egy dolgot soha nem hagyok ki, szinte mindig megnézem az utcazenész felhozatalt.

Ciscoban mindenki Springsteen játszott, New Orlinsban már a repülőtéren tolták az autentikus mississippi bluest, ala Robert Leroy Johnson, a görögöknél ugyanazt a szart tolta mindenki (fúj!), a németeknél, Dortmundban csak egy kopasz faszt láttam, aki valami hazafias lófaszt dalolt, de szánalmasabban, mit a dagadt harci gárdisták itten.

Alapból lényegtelenek ezek az élmények, mert olyat találtam, amin még én is dobtam egy hátast, konkrétabban, ennek a pár kilós japán srácnak szemrebbenés nélkül adnék akár pénzt is.

Korrekt, felkészült, elvei vannak, meg élvezi is, amit csinál. Le a kalappal, toljad testvér, Dimebag biztos vigyorog odafent!

Mondjuk az úttesten állsz baszod, nehogy elüssön valaki.

A bejegyzés trackback címe:

https://raklapfos.blog.hu/api/trackback/id/tr241731609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása